Ana Sayfa » , , , , , , , , » حامیان ترور و تروریسم اینبار در آتاشهیر کشور ترکیه Yazısını okuyorsunuz.

حامیان ترور و تروریسم اینبار در آتاشهیر کشور ترکیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, اردیبهشت ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
حامیان ترور و تروریسم اینبار در آتاشهیر کشور ترکیه
در شهر آتا شه هیر کشور ترکیه حامیان ترور و تروریسم و الخصوص سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با مولوتوف کوکتل به انواع مغازه ها و شرکتهای دولتی و مکانهایی که پرچم کشور ترکیه و تصویر آتا تورک بود حمله کردند و شهر را به آشوب کشاندند. ولی خوبشختانه لحظه به لحظه این حامیان ترور و تروریسم توسط دوربین های MOBESE ضبط شده است.
در 8 ژانویه 2011 حامیان ترور و تروریسم به انواع مکان های دولتی با کوکتل مولوتوف حمله کردند که در بسیاری از مکانها مغازه ها به آتش کشیده شد. فیلم ویدئویی این خرابکاری از لینک زیر قابل نمایش می باشد:
http://tinyurl.com/67yb6ya
حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) یا پ.ک.ک یک گروه رادیکال و تروریسم می باشد که اکثر کشورها (آمریکا، اتحادیه اروپا، ترکیه، ایران و. ...) این گروه رادیکال و تندرو را جز سازمانهای تروریستی جای داده اند. حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 30 ساله گذشته فقط در کشور ترکیه بیش از 30.000 انسان را ترور و قتل عام کرده است که بیش از 750 کودک بی گناه نیز جزء این کشته شدگاه می باشند. شاخه ایرانی این گروه تروریست و رادیکال پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان (Party for Free Life in Kurdistan - Pjak) می باشد که این گروه نیز دست راست پ.ک.ک و تابع آن می باشد. تاکنون آمار جنایات و ترورهای پژاک از سوی دولت ایران منتشر نشده است ولی بی شک رقم دهشتناکی خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya