Ana Sayfa » , , , , , , , , » ضربه دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اینبار از آمریکا! Yazısını okuyorsunuz.

ضربه دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اینبار از آمریکا!

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, اردیبهشت ۰۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اینبار از آمریکا!
ایالات متحده آمریکا 5 نفر از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را که در لیست تروریسم بین المللی قرار داده بود اینبار حسابهایشان و اماول مالیشان را متوقف کرد.
آمریکا برای اولین بار قدمی مثبت در راه مبارزه با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) برداشته و منابع مالی 5 تروریست شناخته شده به نامهای رمزی کارتال، جه میل باییک، دوران کالکان و آدم اوزون مسدود کرد. با توجه به بیانیه سازمان خزینه داری آمریکا مشخص شده است که هر یک از تابعان آمریکا اگر با این تروریستها معامله  و یا تجارتی داشته باشند طبق قوانین قضائی آمریکا محاکمه خواهند شد.
آمریکا، بعضی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) قاچاقچی بین المللی مواد مخدر می باشند.
آمریکا در لیستی که منتشر کرد بعضی از اسامی قرار گرفته شد مشخص شد که اکثر آنها عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) بوده و یا می باشند که به صورت بین المللی به ترانزیت انواع مواد مخدر مشغول می باشند. در لیست منشتر شده موارد کاراایلان، علی رضا آلتون و ضیاءآیدار در سال 2009 با مصادیق بارز تجارت و ترانزیت بین المللی انواع مواد مخدر مشخص شده اند.
مقامات ترکیه ای : این اقدام ایالات متحده آمریکا را با روی خوش می پذیریم و آ نرا قدمی مثبت در راه مبارزه با ترور و تروریسم سازمان یافته می دانیم.
 دیوید س.جوهان مسئول تروریسم و فاینانس آمریکا این اقدام کشورش را قدمی مثبت در راه مبارزه با حزب کارگران کردستان / کنگرا گه ل معرفی کرد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3vas9k5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya