Ana Sayfa » , , , , , , , , » در حکاری ترکیه یک گریلا حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) تسلیم نیروهای امنیتی شد Yazısını okuyorsunuz.

در حکاری ترکیه یک گریلا حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) تسلیم نیروهای امنیتی شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, اردیبهشت ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
در حکاری ترکیه یک گریلا حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) تسلیم نیروهای امنیتی شد
با ساتناد به خبر ذکر شده در سایت اصلی فرماندهی ارتش ترکیه یک تروریست از گریلاهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شد.
در حالیکه در شهر شیرناک ترکیه بر اثر منفجر شدن یک مین که توسط گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کارگذاشته شده بود به گوش رسید و خبر ناراحت کننده ای بود در عوض خبر تسلیم شدن تروریست دیگری خبر مصرت بخشی می باشد.
این گریلای حزب کارگران کردستان (pkk) موفق به فرار از کمپ های پ.ک.ک شده است و در شهر شیمنیدنلی از تابع حاکری تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شده است.
در خبری دیگری آمده است که در منطقه شیرناک طی یک انفجار که سببش معلوم نیست سبب آسیب دیدن یک رهگذر شده است. رهگذر آسیب دیده با هلیکوپتر ارتش به بیمارستان جهت تداوی برده شده است.
در شهر دیاربکر کشور ترکیه حامیان ترور و تروریسم جهت آماده سازی مواد منفجره حدود 10 کیلوگرم آمونیوم حمل می کرده اند که توسط پلیس ترکیه دستیگر شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3n3t3ot

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya