Ana Sayfa » , , , , , , , , » هویت یک عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در گروه قارادنیز مشخص شد Yazısını okuyorsunuz.

هویت یک عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در گروه قارادنیز مشخص شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, خرداد ۱۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
پس از تسلیم شدن یک عضو از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) تصاویر گروههایی که در منطقه عملیات تروریستی داشته اند کشف و ضبط شد.
بر طبق اخباری که در  روزنامه صاباح ترکیه و به قلم اوغراش اوزده میز منشتر شد طبق خبر موجود با منتشر شدن عکس های تروریستهایی که در منطقه کارادنیز بوده اند اطلاعاتی از افراد گروه، ایجاد کمپ، نحوه غذا پختن و حتی فوتبال بازی کردن تروریستهای حزب کارگران کردستان (pkk) در منطقه قارادنیز جلب توجه می کند.
برای دستگیری و بازداشت تروریستهای مذکور تیم 40 نفره از کاماندوهای ارتش ترکیهبه صورت شبانه روز در منطقه در حال جستجو می باشد.
بعد از حمله تروریستی به محافظین رجب طیب اردوغان در منطقه کاستامون پلیس ضد ترور و امنیت ملی ترکیه در منطقه کارا دنیز آزیر خظر اعلام کرده و به صورت آماده باش درآمد. طی آماده باش فوق برای دستگیری میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه تیم کاماندوئی 40 نفره از مجربترین اشخاص تعلیم دیده در رابطه با ترور و تروریسمی از شهر آنکارا نیز به منطقه گسیل شد. این گروه با تقیسم شدن به چندین گروه خرد در مناطق گیرسون، اوردو، ترابزون (طرابزون)، توکات و .. شروع به جستجوی تروریستها کرده است. عملیات در منطقه گیرسون با شدت و حدت ادامه دارد. طی ماه گذشته تروریستی از گروهی که در عملیات تروریستی در منطقه قارادنیز شرکت داشته تسلیم نیروهای امنتی ترکیه شد و در دوربین عکاسی این تروریست چندین عکس از اعضای گروه بدست آمد.
طی تحقیق انجام شده از مدارک کشف شده 3 عضو زن که از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشند نیز شناسایی شدند. یکی از تروریستهایی که سال گذشته در منطقه ماردین طی درگیری دو طرفه با نیروهای امنیتی ترکیه کشته شده نیز در عکسها مشخص می باشد. اسم تروریست کشته شده پالا ماردین با کد رمز رسول آکبولوت می باشد. از کیف تروریست کشته شده نیز اسناد مهمی از عملیات پیش رو و سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بدست آمد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3q6f86e

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya