Ana Sayfa » , , , , , , , , » روستاهای نزدیک به کمپ های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در کردستان عراق تخلیه می شود Yazısını okuyorsunuz.

روستاهای نزدیک به کمپ های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در کردستان عراق تخلیه می شود

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, مهر ۲۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
روستاهای نزدیک به کمپ های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در کردستان عراق تخلیه می شود
طی دیدارهای دو جانبه مسئولین ترکیه ای با مسئولین حکومت مرکزی عراق و کردستان عراق اکثر روستاهای نزدیک به کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در مناطق قندیل و هاکورک (Hakurk) از مردم عاد تخلیه خواهند شد.
این تصمیم طی دیدارهای دوطرفه دیپلماتیک صورت گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع حکومت کردستان عراق 4 کمپ مخصوص جای دادن موقتی مردم عادی تخلیه شده از این روستاها با همکاری دوطرف در نطر گرفته شده است که کارهای اولیه آن در حال شروع می باشد. مناطقی نظیر قندیل، سیدکان، هاکورک، خینره، پیش دره و ... که کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ان واقع شده است از اشخاص و روستائیان عادی تخلیه خواهد شد.
هزینه ساخت این چهار کمپ در حدود 42 میلیون دلار می باشد.
هدف از ساخت این کمپ ها متضرر نشدن اشخاص عادی در حملاتی می باشد که نیروهای نظامی ترکیه، ایران بر علیه سازمان های تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) در منطقه انجام داده و ادامه دار خواهد بود می باشد.
مسئولین ترکیه سالهاست که از قرار گیری کمپ های سازمان تروریستی مانند حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در کوههای قندیل و کردستان عراق به حکومتهای عراق گلایه می کنند. خوشبختانه با امضاء قرارداد دیپلماتیک فوق و تخلیه مردم عادی در مناطق مذکور نیروهای ترکیه بهتر می توانند میلیتانهائی که قصد انجام عملیات تروریستی در ترکیه را دارند متوقف کنند.
منبع خبر مترجم:
روزنامه ملیت ترکیه
http://tinyurl.com/6kfhlwx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya