Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت مواد مخدر Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت مواد مخدر

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آبان ۰۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت مواد مخدر
پلیس مواد مخدر و نیروهای ژاندارمری ترکیه در راستای عملیاتی که برای کشف منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) شده کرده است موفق به کشف 8 تن انواع مواد مخدر شده است. این عملیات در شهر دیاربکیر و در منطقه هزرو بوده است، ارزش کل مواد مخدر بدست آمده در حدود 30 میلیون لیره ترک ترکیه می باشد. 
عملیات کشف مواد مخدر در 3 روستا و 3 مکان متفاوت در زمان معین صورت گرفته است. این عملیات در تاریخ 28-29 اکتبر سال جاری صورت گرفته است. بر اساس آمار پلیس بین الملل بیش از 70% مواد مخدر وارده به اروپا از طریق حزب کارگران کردستان ترانزیت می شود. 
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/5u2uup5 
تصاویر عملیات کشف مواد مخدر:
http://tinyurl.com/3exnejm
خبرهائی از حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
حمله طرفداران ترور و تروریسم به راهپیمائی کنندگان ترکیه ای
بسیاری از ترکیه ای های تابع فرانسه طی اقدامی در شهر پاریس دور هم جمع شده و بر علیه ترور و ترورویسم شعار داده بودند که در همین اثنا گروهای از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با حمله به راهپیمائی کنندگان سبب به آشوب کشیدن اعتراض فوق شدند. پلیس فرانسه نیز جهت جلوگیری از هر نوع زد و خورد مداخله نمود، مداخله پلیس سبب فرار طرفداران پ.ک.ک شده و از منطقه مذکور فرار کردند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/6aq56jn
پلیس و نیروهای امنیتی ترکیه طی تعقیب اطلاعاتی چند ماه موفق به کشف و ضبط 88 عدد اسلحه پیشرفته از سوی قاچاقچیان حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) شدند. سلاح های کشف شده در شهر سیلوپی بوده است. تمامی سلاح ها بسیار مدرن و دارای تجهیزات دید در شب می باشند، به نظر کارشناسان ترور و تروریسم ترکیه سلاح های از طریق مرز عراق وارد ترکیه شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6zspaua
 حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک اینبار کارگران را هدف قرار داد
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدید ترین عملیات تروریستی خود اقدام به مین گذاری در راه ماشین های حمل کارگران در شیرناک نموده اند، طی این اقدام تروریستی بعد از نزدیک شدن ماشین حمل کارگران میلیتانهای پ.ک.ک اقدام به منفجر کردن مین های از راه دور کرده اند که در این حمله تروریستی 4 کارگر زخمی شده است. این عملیات تروریستی در ساعت 10:30 صورت گرفته است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3vt83d8
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و مردم زلزله ده وان
در حالیکه از تمامی ترکیه لوازم و کمکهای انسان دوستانه به شهر وان و ارجیش که چند روز پیش دچار زلزله 7.2 ریشتری شده اند سرازیر شده است و دولت ترکیه نیز در اولین ساعات پس از زلزله در محل حضور یافت مدیای حامی حزب کارگران کردستان و دیگر مدیاهائی که از طیف رادیکال کرد می باشند در مدیاهای خود مردم وان و ارجیش را به برگزاری تظاهرات و نافرمانی دولت ترکیه دعوت می کنند. یکی از مهمترین کانال های تلویزیون حزب کارگران کردستان ROJ TV می باشد. این کانال با تهدید و تحریک مردم کرد سعی در ماهیگیری از اوضاع زلزه زدگان شهر وان دارد. امروزه مدیا نقش مهم در ایجاد پروپاگاندای ترور و تروریسم ایفا میکند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3dub2s8 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya