Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کوردستان و قاچاق انسان به اتحادیه اروپا Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کوردستان و قاچاق انسان به اتحادیه اروپا

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, اسفند ۰۷, ۱۳۸۹ - 0 comments
حزب کارگران کوردستان و تجارت انسان به اتحادیه اروپا 
طی عملیاتی که در چندین کشور اروپایی به وقوع پیوسته است اطلاعاتی مبنی بر افزایش قاچاق انواع مواد مخدر (هروئین، تریاک، شیشه، کوکائین، حشیش و ..) و تجارت انسان افزایش قابل چشمگیری در سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) داشته و روند فوق العاده صعودی به خود دیده است. 
سازمان تروریستی مخوف حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در کشورهای ترکیه، سوریه، عراق، ایران فعالیت چشم گیری دارد مهاجرهایی را که از آسیا و خاورمیانه جهت تجارت انسان به کشورهای اروپای و آمریکایی جمع آوری میکند. این مهاجرین غیر قانونی را در قسمت روم قبرس جنوبی نگه داشته و  سپس در دهکده ای به نام لیماسول و لارانکا نگه می داشته است که طی اطلاعات دستگاهاهی امنیتی و اطلاعاتی این مسائل بازگو شده است. این عملیات تجارت انسان توسط شخصی با کد رمز "چه رکه ز" و اسم مخفف  چ.ک صورت می گیرد. شخصی به نام آ.ک طی ماهها از پولهایی که توسط این تجارت غیرقانونی بدست می آمده رانت بازی می کرده است و پولها را به جیب خود می انباشته است که طی اخباری که به کمپ تروریستها در کوه قندیل عراق رسیده تصفیه حسابی بین شخص رانت خوار و سازمان تروریستی پ.ک.ک صورت گرفته است. طی اطلاعاتی که در دست می باشد سازمان جهت تصفیه حساب با شخص آ.ک این شخص را به قتل می رساند. اما برای اینکه افراد درورن سازمان از مسئله بویی نبرند و تجارت انسان به خطر نیافتد مهر خائنی به این شخص می زنند تا بر قتل این شخص سرپوشی گذاشته باشند.
طی عملیاتی که پلیس فرانسه در سال پیش انجام داد موفق به دستگیری 15 نفر از قاچاقچیان تجارت انسان که عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) را در کارنامه خود داشتند به وقوع پیوست. طی اظهارات و بازجویی ها از این 15 نفر مشخص شد که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان سالانه از تجارت انسان 15-20 هزار یورو درآمد دارد و بیشتر این مهاجرین غیر قانونی را کوردها از کشورهای ترکیه، ایران، سوریه، عراق که تعددی بین 2000 نفر می باشند هر ساله به دیگر کشورها قاچاق می شوند. بیشترین مقصد این مهاجرین  غیر قانونی آلمان، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، اینگلیس، سوئیس و ...می باشد.
پلیس اتحادیه اروپا (EUROPOL) طی بیانیه و اسناد خود سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan)  را جز گروه های ترورویسم و قاچاقچی انسان قرار داده است. پلیس اتحادیه اروپا همچنین مشخص کرده که پولهای  حاصل از این تجارت غیر قانونی صرف خرید سلاح برای میلیتانهای حزب کارگران کوردستان می شود که تهدید برای امنیت جهانی و اتحادیه اروپا می تواند باشد.
منبع خبر :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya