Ana Sayfa » , , , , , , , , » بیش از 10 هزار نیروی نظامی ترکیه برای رویاروئی با حزب کارگران کردستان در شمال عراق مستقر شد Yazısını okuyorsunuz.

بیش از 10 هزار نیروی نظامی ترکیه برای رویاروئی با حزب کارگران کردستان در شمال عراق مستقر شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, مهر ۲۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
بیش از 10 هزار نیروی نظامی ترکیه برای رویاروئی با حزب کارگران کردستان در شمال عراق مستقر شد
بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه بعد از کشتار 26 سرباز و پلیس ترکیه در یک حمله تروریستی که به دست میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) صورت گرفته بود نیروهای نظامی ترکیه که در حدود 21 گردان می باشند در مناطق شمال عراق مستقر شده اند. 
 21 گردان نظامی ترکیه در 5 نقطه شمال عراق مستقر شده اند، با توجه به اخباری که در سایت های نظامی ترکیه منتشر شده است بیشتر گردانها در نزدیکی مناطقی که کمپ های سازمان تررویسی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) وجود دارد تخلیه شده اند.

بیشتر نظامیانی که ترکیه را در عملیات علیه ملیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) همراهی می کنند همگی از کاماندوها و نظامیان برگزیده ترکیه می باشند، در دیگر سو هلیکوپترهای کبری و اسکورسکی نیز نظامیان پیاده را از هوا همراهی می کنند. از صبح امروز نیز هواپیمای جنگی اف -16 ترکیه بیش از 6 بار کمپ های حزب کارگران کردستان در مناطق زاپ، خاکورک، خنیره، قندیل و ... را بمباران کرده اند.
با توجه به خبرها نیچروان بارزانی نوه مصطفی بارزانی نیز برای دیدار با مقامات ترکیه به ترکیه سفر کرده است. او طی محکوم کردن ترورهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان و اظهار همدردی با مردم ترکیه از همکاری برای اتمام ترور خبر داد. به احتمال بسیار زیاد در عملیات زمینی، هوائی ترکیه به غیر از کمک های اطلاعاتی آمریکا نیروهای پیشمرگه نیز حضور خواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya