Ana Sayfa » , , , , , , , , » پيام ملامصطفي بارزاني به همايش پنجم حزب پان‌ايرانيست (تهران ـ 16 تيرماه 1346) Yazısını okuyorsunuz.

پيام ملامصطفي بارزاني به همايش پنجم حزب پان‌ايرانيست (تهران ـ 16 تيرماه 1346)

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آذر ۰۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
پيام ملامصطفي بارزاني به همايش پنجم حزب پان‌ايرانيست (تهران ـ 16 تيرماه 1346)
چه بجاست در آستانه پنجمين همايش حزب پرافتخاري كه نشان داد جدايي‌هاي ظاهري ميان تيره‌هاي يك نژاد نمي‌تواند پيوندهاي عميق و ناگسستني تاريخي و نژادي و فرهنگي آنان را از ميان بردارد . پاكيزه‌ترين درودها و سپاس‌هاي خود و خالصانه‌ترين و گرم‌ترين ، سلام پارت دموكرات كردستان « حزب برادر» و شورانگيزترين درودهاي همه رزمندگان رستاخيز آزادگي بخش كردستان اين سو ، به ويژه پيش‌مرگان دلاور و قهرمان رستاخيز را به پيشگاه كنگره سرافراز حزب برادر و همه زنان و مردان آزاده‌اي كه در سنگر حزب شكست‌ناپذير پان ايرانيست گرد هم آمده‌اند گسيل دارم ... به راستي در آن زمان كه همه تيره‌هاي نژاد ما در پهنه‌ي نياخاك خود ، يگانه و آزاد و سربلند ، زيستي در خور اين نژاد و اين نياخاك داشتند ، جهان پيرامون ما ، به ويژه آسياي ميانه در آرامش و صفاي زندگي در كار ساختن و آفريدن بود و مردان بلندبالاي نژاد ما ، هر يورش كه از باختر آهنگ ويراني آسياي پرشكوه را داشت با شكست دمسازشان مي‌كردند و نبردهاي هفتصدساله ايران برابر روم نشاني از اين قهرماني‌ها است كه نگذاشت آيين بردگي‌پرور روم از معبر پولادين سرزمين آرين‌هاي آسيايي به سوي خاور راهي بگشايد .
اين بجاست كه ما و شما ، به خود بباليم و چونان گذشته دست در دست هم در راه آزادگي نژاد و نياخاك خود و در هم شكستن توطئه‌هاي استعماري شوونيست‌ها ، نبردي هم‌آهنگ را دنبال كنيم . 
در خاتمه ... بار ديگر درودهاي « آرين‌ها » را از سوي خود و رستاخيز آزادگي‌بخش كردهاي اين سوي مرز و مكتب سياسي و كميته مركزي پارت دموكرات كردستان عراق به سوي كنگره پنجم حزب برادر « پان ايرانيست» ، مي‌فرستم .
رهبر رستاخيز و رييس پارت دموكرات كردستان عراق 
ملامصطفي بارزاني
دوازدهم تيرماه 1346 موافق دوم ژوئيه 1967
منبع : روزنامه خاك و خون (شماره 246 ـ يكشنبه 18 تيرماه 1346)
منبع: http://tinyurl.com/cv63gtf

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya