Ana Sayfa » , , , , , , , , » تظاهرات بر ضد جنیاتهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر لندن Yazısını okuyorsunuz.

تظاهرات بر ضد جنیاتهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر لندن

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آذر ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
تظاهرات بر ضد جنیاتهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر لندن
گروهی از ان.جی.او ها و سازمانهای غیردولتی ترکیه ای و انگلیسی با فراخوانی بر علیه کشتار و جنایتهای بی حد و حصر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در میتینگی در شهر لندن گرد هم آمدند. 
در این تظاهرات ضد ترورهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در جلوی سفارت ترکیه در لندن شکل گرفت گروهی بیش از 600 نفر گرد هم آمده بودند. این گروه از راهها و خیابانهای Hyde Park Corner, Green Park, Picidally Circus, Trafalgar Square, Downing Street گذر کرده و شعارهائی بر علیه ترور، حزب کارگران کوردستان، تروریسم و ...سر دادند. 
از نکات جالب توجه و شعارهای مورد توجه این گردهمائی شعارهائی بود که بر علیه ترورهائی که در شهرهای کرکوک، اربیل و دیگر شهرهای ترکمان نشین عراق بر علیه ترکان صورت می گیرد می باشد. یاد آور شوم که بسیاری از گروههای رادیکال و خشونت طلب کرد با ترور و رادیکالیزه کردن فضای شهرهای ترکان نشیتی نظیر کرکوک سعی در ملحق کردن این خاک ترک به جغرفیای خود را دارند، در این بین طی چند ماه گذشته بسیاری از سیاست مداران ترکمان کرکوک به وسیلیه همین گروهها خشونت طلب و تروریست ترور شده است.  
در دست بسیاری از این راهپیمائی کنندگان پرچم های ترکیه، آزربایجان دیده می شد.     
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/c3ng75e
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی 27 سال گذشته در ترکیه بیش از 30.000 انسان را قتل عام و ترور کرده است که در این بین 750 کودک نیز جای می گیرند. متاسفانه گروههای کرد در تمام دنیا به صورت آشکارا و یا لفافه وار از جنایتهای و قتل عام های پ.ک.ک حمایت کرده و می کنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya