Ana Sayfa » , , , , , , , , » دستگیری 11 سرباز سوریه ای که وارد خاک های ترکیه شدند Yazısını okuyorsunuz.

دستگیری 11 سرباز سوریه ای که وارد خاک های ترکیه شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, مهر ۲۲, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس اخباری که دقایقی پیش توسط مدیای ترکیه منتشر شد 11 سرباز سوریه ای که در حال نبرد با معترضان سوریه ای در نزدیکی مرزهای ترکیه بودند به علت ورود به خاک های ترکیه از سوی نیروهای نظامی ترکیه دستگیر شدند.
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه روستای Azmerin سوریه که دقیقاً هم مرز ترکیه می باشد به دست نیروهای معترض و مخالف بشار اسد افتاده و سپس نیروهای نظامی سوریه ای برای بازپسگیری روستای مذکور اقدام به بمباران و حمله به روستای مذکور کرده اند که در اثنای تعقیب و گریز 11 سرباز و نظامی سوریه ای وارد خاک های ترکیه شده و سپس توسط مامورین نظامی حاضر در مرز ترکیه دستگیر گشته اند.
بنا به اخبار 5 نفر از سربازان سوریه ای در درگیری با مخالفین سوریه ای دچار جراحات شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9g2bnj5
تعداد آوارگان سوریه ای در ترکیه به عدد 100.000 نفر رسید
بنا به رقم رسمی که از سوی ارگانهای ذیربط ترکیه منتشر شده است پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه تا به امروز حدود 100 هزار نفر آواره سوریه ای وارد کمپ های ایجاد شده در ترکیه گشته اند. دیروز 23 زخمی و 573 نفر آواره سوریه ای نیز از سوی گریخته و وارد ترکیه گشت. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8c3kbuy
بشار اسد برای اعزام کردهای سوریه ای به سربازی کارت شناسائی می دهد
به علت سیاست های کتمان هویت اقلیت کورد سوریه ای از سوی دولت سوریه که حتی کردها سالها فاقد هر گونه کارت شناسائی بودند پس از شروع اعتراضات خیابانی و برای عدم پیوستن گروه اقلیت کرد بشار اسد و رژیم بعث دست به چندین تاکتیک از روی کارت بازی کرد ها نمود. یکی از این کارتها دادن هویت و اعتای شهروندی به کردها، حق آموزش به زبان کردی، کنترل مناطق نیمه یا اکثراً کردنشین توسط شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با نام پ.ی.د که خود دیوار هائلی برای عدم ارتباط معترضین سوریه با ترکیه گشت و صدها تاکتیک دیگر که از روی کارت بازی کوردها به اجرا گذاشته شد. بسیاری از کردها در این 19 ماهه که از اعتراضات سوریه می گذرد در کنار بشار اسد و حزب بعث به سرکوب معترضین سوریه ای پرداخت، در بسیاری از شهرهای نیمه و یا اکثراً کردنشین شاخه سوریه ای پ.ک.ک دارای چندین گردان مسلح برای به اصطلاح دفاع ولی در واقع برای مقابله با ورود احتمالی نیروهای نظامی ترکیه به منطقه از سوی بشار اسد تشکیل شده، حتی بشار اسد در هفته پیش در اخطاری رسمی به ترکیه از تجهیز شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به انواع موشک ها بر علیه ترکیه سخنان صریحی را ابراز داشت. در جدیدترین این نوع تاکتیک ها بشار اسد اقدام به فراخوانی کردهای سوریه ای به سربازی برای مقابله با معترضین سوریه ای نموده است. 
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/9ndntb9
ارتش آزاد سوریه: طی دو روز گذشته 141 سرباز سوریه کشته شدند
بر اساس اخبار رسمی که از سوی ارتش آزاد سوریه منتشر شده است طی درگیریهای صورت گرفته با نیروهای نظامی بشار اسد طی دو روز گذشته 141 سرباز سوریه کشته شده اند.
در دیگر سو ارتش آزاد سوریه خبری مبنی بر به اسیر گرفتن بیش از 300 سرباز سوریه ای در نزدیکی شهر لاذقیقه خبر داده، در کنار عین نیز 50 سرباز سوریه در شهر ائدلیب به اسیر گرفته شده است.
طی روز گذشته نیز بر اساس آمار رسمی حقوق بشر سوریه ای ساکن لندن 109 نفر در جنگ داخلی سوریه کشته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8vp67og

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya