Ana Sayfa » , , , , , , , , , » تجاوز و جنایت وحشتناک مامور اطلاعاتی عراق Yazısını okuyorsunuz.

تجاوز و جنایت وحشتناک مامور اطلاعاتی عراق

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آبان ۲۹, ۱۳۹۱ - 0 comments
دختر بچه 4 ساله ای که پس از گرفتن 250 دینار از والدین خود برای خرید شیرینی به کوچه رفته بود قربانی جنایتی غیرانسانی و وحشتناک گشت.
پس از بی خبری چندین ساعته والدین از دختر 4 ساله پلیس منطقه مذکور عراق به بررسی گم شدن دختر بچه پرداخته است وبا به اخباری که از مردم محلی جمع گردیده رد پاهای این جنایت غیرانسانی مشخص می گردد.
شخصی متاهل دارای 2 فرزند و 26 ساله اقدام به ربودن دختر بچه 4 ساله نموده و متاسفانه به وی تجاوز کرده است، پس از تجاوز به کودک دختر به علت ترس از مشخص شدن تجاوز کودک را به بنائی دوردست در منطقه برده و اول سرش را با سنگی له کرده و سپس او را در خرابه ای دفن کرده است. پس از بیرون کشیدن جسد کودک 250 دینار دقیقاً به صورت گره کرده در دست دختر بچه مشاهده شده است. 
خوشبختانه پلیس عراق پس از چند روز تعقیب و گریز شخص مذکور را دستگیر کرد، در اولین بازجوئی از شخص مذکور در باره علت تجاوز به کودک 4 ساله وی چنین پاسخ داد: "بدون علت تجاوز کردم".
در دیگر سو شخص مذکور سالها جزء نیروی امنیتی و اطلاعاتی عراق بوده است که سبب ایجاد شک بسیار بزرگ در نیروهای نظامی و امنیتی عراق گردیده است.
بر اساس گزارشات سازمانهای حقوق بشر و سازمانهای حقوق زن وضعیت تجاوز پس از اشغال آمریکا در عراق به شدت افزایش یافته است، برای مثال در زمان اشغال عراق توسط آمریکا از هر 3 زن 1 نفر مورد تجاوز واقع شده بود. 
منبع جرمه خبر:
http://tinyurl.com/cyoryko

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya