Ana Sayfa » , , , , , , , , , » افزایش نژادپرستی و دیگرستیزی در آلمان Yazısını okuyorsunuz.

افزایش نژادپرستی و دیگرستیزی در آلمان

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, آذر ۲۳, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس آمار و گزارشات بنیاد Friedrich Ebert در آلمان افزایش اعمال نژادپرستانه و دیگرستیز مابانه به شدت اوج یافته است.
بنیاد Friedrich Ebert که نزدیک به حزب سوسیالیست SPD می باشد نتایج تحقیقات جدیدی را در مورد میزان نژادپرستی و دیگرستیزی در جامعه آلمان را منتشر کرده است، بر اساس نتیاج تحقیقات این بنیاد 10.5% آلمانی هائی که تا سال 2010 دارای تمایلات نئونازی بودند اکنون به حدود 15.8% رسیده است.
گزارشات حاکی از وجود تمایلات نژادپرستانه و نئونازی در 1 نفر از 7 آلمانی میباشد، این ارقام در شهرهای شرقی آلمان بسیار بیشتر می باشد. آمار و ارقام موجود نشان می دهد این میزان از نژادپرستی و دیگرستیزی در جامعه آلمان طی چند سال گذشته وجود نداشته و به شدت افزایش یافته است.
در شهرهای غربی آلمان گزارشات سال 2010 حاکی از وجود 7.6% تمایلات نئونازی و نژاپرستانه  بوده که این میزان در سال جاری به 7.3% تقلیل یافته است، این میزان در کل کشور آلمان به صورت 8.2% بیان شده است.
بنیاد Friedrich Ebert هر دو سال یکبار تحقیقاتی مبتنی بر اسلام گرائی، یهودی ستیزی، تمایلات نئونازی و نژادپرستی، اعمال آنتی دمکراتیک و ... را به ثمر می رساند. 
متاسفانه در ایران نیز چه از سوی سیستم حاکم و چه از سوی ملت حاکم به صورت سیستماتیک ملل تحت ستم و محکوم مورد انواع اعمال نژادپرستانه واقع می شوند، زیربنای ایدئولوژی های آریاپرستی، پان ایرانیسم و ..تماماً بر نفرت و کینه از ترک و عرب ستیزی پایه ریزی شده است. ولی علارغم وجود لایه های عمیق و گسترده نژادپرستی و دیگرستیزی در جامعه حاکم هیچ قانونی برای مبارزه با این نوع اعمال ضد انسانی در ایران وجود خارجی ندارد. در کنار عدم وجود قانونی برای مبارزه با نژادپرستی درسال 2012 وجود هویتی به نام ترک در ایران چه از سوی سیستم دولتی، چه ملت حاکم و چه از سوی اپوزوسیون ملت حاکم تماماً به زیر سوال برده شده و تحقیر می گردد. در واقع انسانهائی که در ایران دارای هویت ترک اند شهروند درجه دوم محسوب می شوند چه نه هویت ترک در قانون اساس دیده شد، نه زبان ترکی در سیستم آموزشی ایران جائی دارد، نه مناطق ترک نشین از نظر اقتصادی در شاخص برابری با مناطق فارس نشین قابل قیاس می باشد و ...  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bsj6hby

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya