Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » عدم نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر اورمیه از سال 1387 تا به اکنون Yazısını okuyorsunuz.

عدم نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر اورمیه از سال 1387 تا به اکنون

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, دی ۱۸, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس گفته های شهردار اورمیه دولت ایران از سال 1387 تا به اکنون اعتباری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اورمیه پرداخت نکرده است.
محمد حضرت پور شهردار اورمیه در مصاحبه ای که با خبرگزاری دولتی مهر داشته است بر ضرورت نوسازی بافت فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اورمیه تاکید کرده و از عدم اعتبار دهی دولت ایران از سال 1387 تا به اکنون خبر داده است.
بر اساس گفته های شهردار اورمیه به علت بافت فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اورمیه شهرداری مجبور به خرید 60 دستگاه اتوبوس به اعتبار 13 میلیارد ریال را جهت بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اورمیه از بودجه خود اختصاص داده است.
عمر بیشتر ناوگان شهری اورمیه اکنون 8 سال می باشد که در صورت عدم تعمین اعتبار جهت بازسازی ناوگان شهری طی سالهای پیش رو با مشکلی به نام فرسودگی مفرط ناوگان حمل و نقل شهری اورمیه مواجه خواهد شد که علاوه بر مشکلات متعددی برای مردم اورمیه سبب افزایش آلودگی هوای اورمیه نیز خواهد گشت که اکنون نیز آلودگی هوای شهر اورمیه در وضعیت مناسبی بسر نمی رد.
اکنون نیز به علت فرسوده بودن و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اورمیه مردم اورمیه با مشکلات عدیده ای مواجه می باشند و نسبت افزایش جمعیت شهر اورمیه با سرویسهای حمل و نقل عمومی  و دیگر خدمات شهرداری اورمیه شکافی چندین ساله دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya