Ana Sayfa » , , , , , , , » حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) خدای من است Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) خدای من است

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, فروردین ۰۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) خدای من است
جیلان بیلیجی که بعد از گذشت 10 روز از عضویتش در سازمان تروریستی حزب کارگران (Partiya Karkerên Kurdistan) نمی گذشت از طریق مرز هابور تسلیم پلیس کشور ترکیه شد. بعد از تسلیم شدن این تروریست از چرایی این عمل خویش سخن گفت. او در سخنان خویش می گفت که هفت روز هفته در اکثر مراسمات پ.ک.ک خدای من است را باید بر زبان می آوردیم(برای جهت دهی ایدئولوژیک برای ترور و تروریسم).
6 تروریست دیگر که چندی پیش تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شده بودند دادگاهشان همراه وکلیشان در شهر دیاربکر کشور ترکیه شروع شده است.
جیلان بیلیجی می گفت که در وهله اول با این فکر که این تشکیلات محفلی برای حل مسائل کردهای ترکیه می باشد به سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان  عضو شدم. ولی با گذشت همان مدت کوتاه 10 روز و افکار تزریق شده طی این مدت تصمیم به فرار از کمپهای پ.ک.ک (Kurdistan Workers Party) گرفتم.
در دادگاه تشکیل شده اتهامات وارده به جیلان بیلیجی رد شده و وی دوباره مثل یک شهروند عادی ترکیه شروع به زندگی و روال عادی خوی کرد.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) برای جذب نیروی خود بارها دست به کودک دزدی و فرار کودکان 8-10 ساله کرده است که در همین وبلاگ اخبار شهر اورمیه مقالات چندی در نیز در همین رابطه ترجمه شده است. سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پەکەکە) با جمع کردن کودکان 8-10 ساله و آموزش کشتن و ترور انسانها در کمپهای مختلفی که در چندین کشور از جمله عراق، یونان، ارمنستان، سوریه، ایران، دانمارک، بلژیک و ...دارد تعلیمات نظامی و ایدئولوژیکی برای توجیه عمل کشتن و ترور اشخاص به کودکان دیکته می کند.
تا کنون در مدت زمان نزدیک به 30 ساله حیات سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نزدیک به 30.000 ترور و قتل عام نظامی و غیر نظامی را عهده دار شده است که در این لیست 750 کودک نیز وجود دارند. متاسفانه اکثر گروهای سیاسی و غیر سیاسی خود بدون رو درواستی از ترور و قتل عام انسانهای به گفته خویش برای رسیدن به حقوق برابر حمایت بی دریغی انجام داده و می دهند.
جای سوالی بسیار بزرگ می باشد که آیا با ترور و قتل عام انسانها می شود به حقوق خود رسید یا راههای مسالمت آمیز و دمکراتیک وار؟ با نگاهی به تاریخی معاصر منطقه و کوردها منطقه گروههای رادیکال و تروریست مختلفی را می توان دید که به اصطلاح با همین تفکر؟ که برای رسیدن به برابری و حقوق خویش باید انسان متقابل را کشت و ترور کرد ظهور یافته اند. برای مثال حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers Party) ، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک(PJAK)، ک.ج.ک، ه.پ.گ (HPG) ، پ.چ.د.ک (عراق)، پ.ی.د (- PYDسوریه)، تاک یا شاهینهای کوردستان (TAK - Kurdistan Freedom Falcons ) و ... که انسان را به تامل کردن در حوضه ترور و تروریسم سازمان یافته و ائتنیکی وا می دارد. 
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/45mreqa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya