Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و وضعیت وخیم مالی Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و وضعیت وخیم مالی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, فروردین ۱۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و وضعیت وخیم مالی
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که با وضعیت بد مالی دست و پنجه نرم می کند اخبار مهمی در باره وضعیت مالی وخیم این سازمان تروریستی به بیرون درز کرده است. سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که در قاچاق هروئین و انواع قاچاق به کشورهای اروپایی زباد زد خاص و عام می بشاد این روزها با وضعیت مالی بدی مواجه شده است.
طی سالهای گذشته با روند های دیپلماتیک در پیش گرفته شده از سوی کشورهایی که با ترور و تروریسم مرتبط اند اقدامات خوبی در جهت از بین بردن وبستن راههای مالی گروههای ترور و تروریسم موجود در منطقه (پارتی کرێکارانی کوردستان) بوقوع پیوسته است به طوریکه در ارتباط با انواع قاچاق به خصوص قاچاق هروئین و مواد مخدر ضربات خوبی به سازمانهای تروریستی مثل حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که ترانزیت مواد مخدر را به اروپا بر عهده دارد وارد شده است. سازمان تروریستی پ.ک.ک اکنو به علت وضعیت وخیم مالی شروع به جمع آوری پول و اعانه از طریق راههای مجازی کرده است و طرحی به نام باغیش (بخشیدن) را برپا کرده است.
ارگان رسمی خبری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پەکەکە) سایت فیرات نیوز اولین سایت شروع کننده جمع آوری اعانه برای این سازمان تروریست می باشد. طی اطلاعاتی که در پروند ک.ج.ک (شاخه داخل شهری پ.ک.ک) به عمل آمده است و ارتباط ان با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در دست می باشد افراد منتصب با این سازمان با زور و ترویج ارعاب و وحشت میان کردها سعی در جمع آوری اعانه برای این سازمان مخوف را دارند.
بعد از تلوزیون روژ تی وی (roj TV) که ارگان رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) میابشد آزانس خبری فیران نیزوز دومین ارگان خبری این سازمان رادیکال در فضای مجازی می باشد. از طریق تبلیغات و لینکهای موجود در سایت فیرات نیوز با خدمات پی پال و دیگر خدمات الکترونیکی این سازمان رادیکال جمع آوری اعانه را شروع کرده است.
وضعیت وخیم مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) بارها طی مقالاتی که در حوضه مبارزه با ترور و تروریسمی در روزنامه های اروپایی نگاشته شده است بررسی و تشریح شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6757je2   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya