Ana Sayfa » , , , , , , , , » دستگیری یکی از افراد رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(پ.ک.ک) در یونان Yazısını okuyorsunuz.

دستگیری یکی از افراد رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(پ.ک.ک) در یونان

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, فروردین ۰۵, ۱۳۹۰ - 0 comments
دستگیری یکی از افراد رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(پ.ک.ک) در یونان
با توجه به تلاشهای بین المللی مبارزه با تروریسم و الخصوص کشورهایی که با مشکل ترور و تروریسم مرتبط اند با مراجعه کشور ترکیه به سازمانهای جهانی در رابطه با وجود کمپهای آموزش ترور و تروریسم در کشور یونان از سوی نخبگان و بخش روشنفکر جامعه یونان نسبت به بسته شدن کمپ موجود برای آموزش سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(Kurdistan Workers' Party) جواب مثبت داده شد.
طی عملیاتی که پلیسهای امنیت ملی کشورهای ترکیه و یونان در شهر آتن یونان انجام دادند خوشبخاته چندین شخص از افراد رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دستیگر شدند. فرد رده بالای دستگیر شده با نام  ر.آ با کد رمز راسیم می باشد که شخص شناخته شده در ترور و عملیات تروریستی می باشد.
ترکیه، سوریه، افغانستان و ایران سالانه 5-7 هزار یورو در مقابل مبارزه با تررویسم (پ.ک.ک، ه.پ.گ، پژاک و دیگر گروههای تروریسم کورد) متقبل هزینه می شوند. متاسفانه یونان نیز هم از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) برای اسکان دادن در کمپ ها پول می گیرد و هم از کشورهایی که مشکل ترور و تروریست را دارند با نام مبارزه با ترور وجه های سنگینی هر ساله دریافت می کند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6x9ra26

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya