Ana Sayfa » , , , , , , , , » حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 شهید Yazısını okuyorsunuz.

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 شهید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, مرداد ۰۲, ۱۳۹۰ - 1comments
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 شهید
دیشب طی عملیتات تروریستی که از طرف میلیتانهای سازمان تروریستی حزب  کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه صورت گرفته است، میلیتانهای حزب کارگران کردستان با حمله به ژاندارمری 3 کادر نظامی ترکیه را به شهادت رساندند.
این حمله تروریستی در ساعت 23:40 شب در ژاندارمری عمرلی شهر ماردین ترکیه صورت گرفته است. اسامی شهدای ترور شده به صورت زیر می باشد:
ارحان گول از شهر قازی (قاضی) آنتپ، صادیق گوللو از شهر کیریک کاله، علی اوز تورک از شهر قاضی (قازی) آنتپ
امروز طی مراسمی رسمی شهدای ترور شده تشعیع و هر کدام برای مراسم تدفین به شهرهای خود فرستاده شدند.
بعد از انجام این عملیات تروریستی توسط میلیتانهای حزب کارگران کردستان(پارتی کرێکارانی کوردستان) عملیات وسیعی از طرف نیروهای امنیتی ترکیه برای دستگیر کردن تروریستها آغاز شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3hlm6nt
حزب کارگران کوردستان(pkk) طی 27 ساله گذشته تا کنون 30.000 انسان را ترور و قتل عام کرده است. گروههای رادیکال و تروریست ائتنیکی کردی مثل حزب کارگران کردستان(Partiya Karkerên Kurdistan)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) و گروههایی مثل کومله، حزب دمکرات کردستان ایران و ... که تا چند سال پیش به انسان کشی و ترور مشغول بودند به باور راقم این سطور با متغییر شدن اوضاع منطقه آماده نسل کشی چندین گروه ائتنیکی از جمله ترکان ساکن ایران، ترکمانان کرکوک و اربیل، لرها، بختیاریها و ... می باشند.

۱ نظر:

Unknown گفت...

بایداینهاروسرجاشون خوابوندکم کم خیلی شلوغی میکنند

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya