Ana Sayfa » , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) یک بنای شرکت خصوصی را به آتش کشید Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) یک بنای شرکت خصوصی را به آتش کشید

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, مرداد ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) یک بنای شرکت را به آتش کشید
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party)دیشب طی ساعت 22:00 با حمله به بنای شرکت خصوصی که در راه شهر جیزره بود با آتش کشیدن شرکت و 3 دستگاه تولید کننده شرکت منطقه را به آشوب کشیدند.
این حملات تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان (pkk) برای پروپاگاندا و باج گیری از صاحبان شرکتهای خصوصی موجود در منطقه صورت می گیرد. به همین سبب م یباشد که شرکتهای خصوصی به هیچ وجه در مناطق کرد نشین ترکیه سرمایه گذار نمی کنند، چون باید یا به میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) باج دهند و یا میلیتانهای این گروه رادیکال و تروریستی لوازم و تاسیسات آنها را به آتش می کشند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3zjh6rv
چند صباحی می باشد که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از روند اصلاحات و افزایش و برابری حقوق ملی کوردها در ترکیه ناراضی بوده و دست به عملیات تروریستی گسترده در هفته های گذشته زده است که وبلاگ اخبار شهر اورمیه سعی در پوشش خبری چهره واقعی این سازمان رادیکال و تروریستی داشته است. با برابری حقوق ملی ائتنیک کرد در ترکیه بی شک سازمان تروریستی مثل حزب کارگران کوردستان  محکوم به نابودی اند و روند توازن قدرت در منطقه نیز نابودی پ.ک.ک را تسریع می کند. ائتنیک کرد مثل بقیه ملل تحت ستم و محکوم در ترکیه، ایران و ... باید و باید به حقوق انسانی، دمکراتیک، بشری و ... خود با ملل حاکم برسند ولی گروههای رادیکال و تروریستی مثل حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) و دیگر گروهای با افکار و اعمال میلیتان ائتنیک کرد با خون و خون ریزی و ترویج خشونت و رادیکالیسم تنها در منطقه خشونت را ترویج داده و سودی برای مردم خود به ارمغان نمی آورند.    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya