Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) : در سینه ها آتشی بیاندازید که آثارش معلوم باشد Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) : در سینه ها آتشی بیاندازید که آثارش معلوم باشد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, تیر ۲۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
دستور ترور 13 شهید ترکیه طی  چند روز گذشته را گروهی از داخل حزب کارگران کوردستان(Kurdistan Workers' Party) به نام شاهین ها داده اند.
بر طبق اخباری که در روزنامه ملی صاباح ترکیه درج گشته است حداثه تروریستی که منجربه کشته شدن 13 سرباز ترکیه شد از سویی گروهیی داخل سازمانی به نام شاهین ها صورت گرفته است. جمیل باییک و مصطفی کاراسو با بیان اینکه آتشی در دلها بیاندازید که ردپایش معلوم باشد،  از پیدایش و هدفدهی جدیدی در درون سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(pkk) خبر داد.
جمیل باییک و مصطفی کاراسو از اعضای مهم گروه شاهین ها می باشند. بر اساس اخباری که از دستگاههای امنیتی ترکیه منتشر شده است حزب کارگران کوردستان(Partiya Karkerên Kurdistan) که طی چند هفته گذشته مبادرت به دزدیدن و گروگانگیری چندین نفر غیر نظامی و 2 نفر نظامی مبادرت ورزیده بود اهداف پشت پرده از این گروگانگیریها تنها گذاشتن تله برای انجام عملیات تروریستی در سطح وسیع به مانند آنچه که سبب کشته شدن 13 شهید شد بوده است.
تعداد میلیتانهای حزب کارگران کردستانی (Kurdistan Workers' Party) که در عملیات تروریستی که در وبلاگ اخبار اورمیه نیز به طور مفصل ترجمه و منتشر شده است شرکت داشته اند 30-40 نفر تخمین زده شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6f773jg
متاسفانه گروههای سیاسی کرد طی 30 ساله گذشته از ترویج خشونت، ترور و تروریسم و به قولی انسان کشی حمایت آشکار و یا پنهانی وسیعی کرده اند زاده شدن گروههای رادیکال و تروریست مثل حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) و چندین گروه رادیکال و تروریستی که از گروه ائتنیکی کورد می باشد دلیل محکمی بر این ادعا می باشد. ترور و تروریسم تعریف مشخصی دارد، هر چند که به سبب بسیاری از مسائل سیاسی و توازنهای قدرت منطقه ای همیشه بازیچه ترو و تروریسم به عنوان کارت بازی بر علیه کشورها و اجتماعات مشخصی جهت دهی و تغذیه شده است. به طور مثال چند صباحی  می باشد که حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) که زاده و زیر گروه پ.ک.ک می باشد توسط چندین گروه از پان ایرانیستها و راسیستهای فارس خارج نشین به عنوان یک گروهی تروریستی نه بلکه به عنوان گروه صلح طلب معرفی و تبلیغ میشود تا جائیکه رسانه ضد ترک و آزربایجانی مثل بی بی سی فارسی نقش وکیل مدافع این گروه رادیکال و تروریستی را ایفا کرده و اقدامات و بیانیه های این گروه رادیکال را منشتر می کند و یا علیرضا نوری زاده معروف که از نظر ایدولوژی فکری فردی شناخته شده می باشد نیز طی مصاحبه ای که هفته گذشته با چندین مدیای فارس خارج نشین داشت بر تروریست نبودن حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک دوباره تاکید کرد. شکی نیست که حمایت راسیسم فارس و پان ایرانیسم از پژاک فقط به عنوان کارت بازی بر علیه ترکان در غرب آزربایجان میباشد و لاغیر، ولی تاریخ ثابت کرده است که ترور و تروریسم بعد از مصرف جائی جز زباله دان تاریخ نخواهد داشت. عبدالرحمان قاسملوها، عبدالله اوجالانها، یاغی هایی مثل اسماعیل سیمیتقو و .... مصداق بارز این مدعایند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya