Ana Sayfa » , , , , , , , , » میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 1 سرباز و 1 غیرنظامی را دزدیدند Yazısını okuyorsunuz.

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 1 سرباز و 1 غیرنظامی را دزدیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, مرداد ۲۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 1 سرباز و 1 غیرنظامی را دزدیدند
این گروگانیگری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر موش و در منطقه کولپ صورت گرفته است. بر اساس اطلاعات کسب شده یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان  با بستن جاده و توقف کردن خودروها بر علیه حزب عدالت و توسعه (آ.ک.پ) و بر لیه حزب کارگران کوردستان شعارهائی داده اند. این گروه از میلیتانهای حزب کارگران کردستان با متوقف کردن خودروها 1 سرباز نظامی و 1 کاندید پستهای دولتی ترکیه را دزدیده و به گروگان گرفته اند. بعد از منتشر شدن این عملیات گروگانگیری عملیات وسیعی در منطقه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شروع شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3hbjx3o
طی دو ماه گذشته این چندمین حادثه گروگان گیری و دزدیدن اشخاص نظامی و غیرنظامی از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد. بسیاری از موارد مشابه را طی ماه گذشته در همین وبلاگ اخبار شهر اورمیه ترجمه و منتشر ساخته ایم.
به نظر راقم این سطور با تغییر در موازنه قدرت در منطقه سازمانهای رادیکال و تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان، حزب حیات آزاد کردستان (PJAK) و بسیاری از دیگر گروههای رادیکال و تروریست ائتنیک کرد مجبور به پیوستن به تاریخ می باشند. در ترکیه قدمهای خوبی در جهت حقوق شهروندی برابر کردها و دیگر ائتنیکهای ترکیه برداشته شده است که با توسعه و گسترش این روند سیاسیون و دیگر طیف های غیر رادیکال و غیرمیلیتاریست کورد با آمدن به گود سیاست امید هست که مسائل مربوط به این ائتنیک را در گود سیاست حل و فصل کنند چون در کوه و با کشتن و ترور انسانها تا کنون هیچ ائتنیکی به حقوق خود نرسیده و برعکس نیز آن گروه ائتنیکی رادیکال سبب به عقب افتادن تحقق خواسته های ائتنیک خود شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya