Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مسئولیت منفجر کردن خط لوله گاز را بر عهده گرفت Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مسئولیت منفجر کردن خط لوله گاز را بر عهده گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, مرداد ۲۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مسئولیت منفجر کردن خط لوله گاز را بر عهده گرفت
طی انفجار خرابکارانه ای که چند روز پیش در خط لوله انتقال گاز طبیعی ایران به ترکیه از طریق مسیر آغری داغ صورت گرفته بود و در همن وبلاگ اخبار شهر اورمیه نیز خبری از منابع ترکیه در همین باره ترجمه شده بود امروز طی بیانیه ای میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) مسئولیت این حمله خرابکارانه و تروریستی را بر عهده گرفتند.
طی بیانیه منتشر شده از سوی سایت رسمی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) مسئولین این حزب رادیکال و تروریست مسئولیت انفجار این خط لوله را بر عهده گرفته و چندین مورد از حملات تروریستی و خرابکارانه خود را نیز تشریح کرده اند که با چه هدف و نیتی صورت گرفته است. در این بیانیه مسئولیت آتش زدن دستگاهی هیدروسانترالها و دزدیدن و گروگانگیری 3 کارگر این دستگاهها را نیز بر عهده گرفتند.
طی مطالبی که در بیانیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) منتشر شده است این سازمان رادیکال و تروریست مسئولیت حمله خرابکارانه به خط لوله کرکوک- ایران را نیز در سال 2010 بر عهده گرفته است. پیش تر انگشتها به سمت زیر مجموعه ایرانی این سازمان یعنی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) بود. 
منبع خبر مترجم:
 http://tinyurl.com/4ykxlvw

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya