Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و استفاده ایدئولوژیک از کودکان خردسال Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و استفاده ایدئولوژیک از کودکان خردسال

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, آبان ۱۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و استفاده ایدئولوژیک از کودکان خردسال
سازمان های و سیستم های ائدیولوژیکی به مانند سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدام غیر انسانی و متضاد حقوق بشر زده و مطمئناً در آینده نیز خواهند زد، چون در این سازمانهای مخفوف، خشونت طلب و رادیکال ائدولوژی تشکیل دهنده سازمان از جان کودکان خردسال و یا ائتنیک کرد نیز بسیار ارجحتر می باشد. بعد از ترور 27 سرباز و پلیس و زخمی شدن 18 نفر توسط میلیتانهای حزب کارگران کوردستان نیروهای نظامی ترکیه دست به عملیاتی در چندین منطقه داخل ترکیه و نزدیک به نقاط مرزی با عراق انجام دادند که چندین کمپ پ.ک.ک نیز توسط نیروهای نظامی ترکیه ویران شد در این کمپها تصاویر و اسناد بسیار تامل برانگیزی بدست آمده است. در نزدیکی کمپی که در شهر حکاری ترکیه واقع بوده است تصاویر کودکان خردسال که در لباس میلیتان و دست به اسلحه عکس یادگاری انداخته اند انسان را شکه می کند. تصاویر مربطو به کودکان 13-14 ساله می باشد و نشانی از استثمار کودکان خردسال تسوط حزب کارگران کردستان... کودکان 13-14 ساله که آموزش کشتن انسان را فرا می گیرند. کودکانی که هنوز در تصاویر نیز کفش های مدرسه را نیز در پاهایشان دارند و به جای تحصیل در کوهها ملزم به یادگیری ایدئولوژی ضد انسانی سازمانهائی به مانند پ.ک.ک، پژاک و ... می باشند. 
بر اساس منابع اطلاعاتی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با تهدید و شانتاژ خانواده ها اقدام به جذب کودکان خردسال می کنند. نکته جالب توجه دیگر در تصاویر استفاده میلیتانهای پ.ک.ک از سلاح های آمریکائی می باشد. سلاح های که در دیگر عملیات ضد ترور در ماردین و دیگر شهرهای ترکیه نیز کشف و ضبظ شده بودند اکثراً سلاح M-16 می باشد. در شهر شیرناک نیز 88 عدد از این سلاح ها توسط شخصی که عضوی از زیر مجوعه حزب کارگران کردستان بود کشف شد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/c65f2ny
با توجه به بررسی که راقم این سطور در مدیای رادیکال کرد انجام داده است بسیاری از به اصطلاح میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک(Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) بیشتر از کودکان خردسال انتخاب می شوند، بنا به آمارهائی که از کشته شدگان هر دو حزب تروریست و رادیکال کرد فوق تاکنون منتشر شده است کودکان خردسال کرد جزء اولین قربانیان این دو سازمان رادیکال و ایدئولوژیک می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya