Ana Sayfa » , , , , , , , , » حمله ترویستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 پلیس زخمی Yazısını okuyorsunuz.

حمله ترویستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 پلیس زخمی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, آبان ۱۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
حمله ترویستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 پلیس زخمی
طی حمله تروریستی که در راه شهر حکاری – وان صورت گرفت 1 پلیس ترکیه زخمی شده است. 
میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که اقدام به مین گذاری جاده حکاری – وان کرده بودند در هنگام عبور ماشین پلیس با استفاده از دستگاههای کنترل از راه دور مینهای کاشته شده را منفجر کرده و سبب زخمی شدن 1 مامور پلیس شدند. در منطقه عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
این عمیات تروریستی حزب کارگران کردستان در ساعت 23:20 و در 7 کیلومتری خارج از مرکز شهر صورت گرفته است. پلیس زخمی شده توسط آمبولانس به بیمارستان نظامی شهر حکاری منتقل شد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/5r6653b
دولت ترکیه برای مبارزه با میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (PKK) تیم های تخصصی مبارزه با ترور را تشکیل داده است که بیشتر عملیات های ضد ترور بر علیه پ.ک.ک توسط این گروهها صورت می گیرد. 
جسد 4 میلیتان حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در دره قازان پیدا شد
بعد از حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان که سبب کشته شدن بیش از 27 سرباز و پلیس و زخمی شدن بیش از 18 نفر شد نیروهای نظامی ترکیه در دره معروف قازان که یکی از مخفی گاههای میلیتانهای حزب کارگران کوردستان می باشد عملیات وسیعی را شروع کرد. در این عملیات چند روزه و وسعی تعداد بسیاری از میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک به هلاکت رسید، تنها در دره قازان جسد 24 میلیتان به پزشک قانونی ترکیه برای شناسائی هویت میلیتان برده شده است که خانواده 7 میلیتان دیگر برای پیدا شدن اجساد نزدیکان خود به دادگاه های ترکیه مراجعه کرده اند. طی جستجوهای انجام شده 4 جسد از این 7 نفر در دره قازان پیدا شده است. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/3oekgsm
1 میلیتان حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک به هلاکت رسید
طی عملیاتی که از طرف نیروهای نظامی شهر موش بر علیه میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) صورت گرفت نیروهای ترکیه موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست شدند. نیروهای ژاندارمری ترکیه که در حین عبور ماشینی به آن شک کرده و دستور ایست می دهند، راننده ماشین به فرمان پلیس گوش نداده و اقدام به درگیری به نیروهای ژاندارمری می کنند که طی این درگیری 3 مامور ژاندارمری ترکیه زخمی شده و 1 تروریست به هلاکت می رسد.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/654avzl
از ماشین میلیتانهای حزب کارگران کوردستان لوازم و اشیاء زلزله زدگان شهر وان کشف شد
بعد از زلزله شهر وان و ارجیش ترکیه که با همکاری تمام مردم ترکیه به بهترین شکل ممکن کمک رسانی شد مردم ترکیه به هر وسیله ممکن به یاری زلزله زدگان شتافتند، در این اثنا سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نیز از این موقعیت بدست آمده نهایت بهره را برده است، به طوریکه در چندین مورد تریلرهای حاوی کمک های مردمی به زلزله زدگان وان توسط این گروه دزدیده شد. در تازه ترین رسوائی این سازمان رادیکال و خشونت طلب در یکی از ماشین هائی که حامل 3 میلیتان پ.ک.ک بود کمک های مردمی بسیاری کشف شد، ویدئوی کشف این موارد را می توانید در زیر ببنید:
ویدئوی کشف دزدیدن کمک های مردمی زلزله زدگان شهر وان و ارجیش توسط پ.ک.ک:
http://tinyurl.com/69hzxgt
منبع خبر: 
http://tinyurl.com/5vkf6oq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya